رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس خروج احتمالی رهبران خود از غزه را تکذیب کرد بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد بازداشت موعود شمخانی تایید شد انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی کاخ سفید وزیر خارجه بحرین پس از ۱۳ سال وارد دمشق شد نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
سرخط خبرها

آغاز دادگاه تجدیدنظر «حمید نوری» از ۲۱ دی| وکیل نوری: احتمالا روند کلی دادگاه تا پاییز ۱۴۰۲ طول بکشد

  • کد خبر: ۱۴۴۳۷۱
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
آغاز دادگاه تجدیدنظر «حمید نوری» از ۲۱ دی| وکیل نوری: احتمالا روند کلی دادگاه تا پاییز ۱۴۰۲ طول بکشد
روند دادگاه تجدید نظر در پرونده حمید نوری از روز ۲۱ دی ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «حسین جعفری»، وکیل «حمید نوری» آخرین جزئیات پرونده این شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد را تشریح کرد.

جعفری گفت: از روز ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) بحث تقدیم لوایح برای ادله شروع می‌شود و این جلسات دادگاه تا ۲۶ ژانویه (۶ بهمن ماه) ادامه دارد. دادگاه سوئد بسته به ضرورت، جلسات را تنظیم و برای ابهام یا رفع ابهامی از طرفین دعوت می‌کند، اما چون کسانی که درخواست تجدیدنظر کرده‌اند هم دادستان است و هم ما، جلسه اول با اظهارات دادستان شروع می‌شود.

به گفته وکیل حمید نوری، تعداد ۸ جلسه از دادگاه تجدید نظر به صورت علنی برگزار خواهد شد که از این ۸ جلسه دو جلسه نخست آن مربوط به دادستان است و دادستان‌ها اظهارات و ادله خود را مطرح می‌کنند.

«جعفری»، اظهار کرد: جلساتی به صورت غیرعلنی باتوجه به فراخور پرونده برگزار و از طرفین پرونده دعوت می‌کنند.

وی در تشریح بیشتر روند دادگاه تجدید نظر، بیان کرد: از این ۸ جلسه دادگاه علنی، ۲ جلسه برای دادستان است و آن‌ها صحبت‌هایشان را مطرح کنند و ادله مطرح می‌شود و سپس وارد مرحله شهود و بازبینی جلسات دادگاه خواهیم شد.

وکیل پرونده حمید نوری، تاکید کرد که احتمالا روند کلی دادگاه تا پاییز سال ۱۴۰۲ به طول خواهد انجامید و محدودیتی هم برای ارائه جدید وجود ندارد یعنی هر زمان ادله جدید برسد ما می‌توانیم ادله را به دادگاه ارائه دهیم. ما همه تلاش‌مان را کردیم تا بتوانیم ادله و مستندات علیه اتهامات واهی که زده شده را ارائه دهیم، اما متاسفانه مقامات سوئد متناسب با روند کار ما قوانین را توسعه یا تغییر می‌دهند و این موضوع کار ما را دشوار کرده است.

قرار است دادگاه تجدید نظر حمید نوری در دادگاه منطقه‌ای پلیس «سولنتونا» در نزدیکی محل بازداشت فعلی «حمید نوری» برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->